The SlayEr

The SlayEr

Monday, February 15, 2010

BouT A montH Ago................



Diz pic aku take tym aku ma kazen aku pi Sutera habour......Saja mo release tension bah...yalah kan...kadang2 kita ni perlu juak berehat sambil jalan2 tepi pantai kan...sambil tgk2 sunset...hahaha..
i dunno why i like tgk sunset...It make me feel so free!!..rasa macam teda apa yang ganggu fikiran aku...fikiran aku jadi kosong...macam suma masalah aku hilang serta merta.....even aku memang banyak masalah mo diselesaikan dalam kepala otak aku ni..hihihi...xtaw la...maybe mmg itu lah sifat aku.....aku kalau bleh mo tengok tmpat2 yg luas...hijau...biru....ada suasana yang best...tempat yg tenang...happy jak ni dapat tgk indahnya alam yg Allah cipta....Subhanallah!....memang cantik dan sempurna ciptaan-NYA...
rasanya mo pegi lagi la besok..lama da x pegi ni...hehehe...k la...mata pun da hampir2 tertutup da ni...sejuk2 lagi ni....syok ni kalau tidur..hohohohohohoho...nitez all!!!...Assalamualaikum....

No comments: