The SlayEr

The SlayEr

Monday, March 8, 2010

The unhappy day............

Hmmmm..how 2 start ar???..actually aku mlas bah mo menaip neh..but feeling neh x brapa rasa best ni bah...cam ada something yg x kena...dr pagi ok jak aku rasa...tghari kira ok2 lagi la mac...lepas abis clas jam 3 tdi aku ada hepi sikit lagi coz kazen spend p kelapa bakar d jalan sulaman tuaran...tpi tdi laa agak2 jam 5.30 catu aku rasa cm len mcm jak...aku rasa sunyi...aku rasa cm betul2 dunia ni x happy da..mcm rasa mo memaki orng jak ni bah..adehhh..napa tu arr??..ekk???..dtg bulan????..uinaaaaa ging.......aku ni lalaki plk...agak2 la...adehhh..

now..lepas aku FB td...aku still rasa sunyi...rasa x best..sdh la besok ada test selling...blum study apa2 lagi ni...pastu now rasa x sedap ati lagi segala..aku rasa aku betul2 sdh x betul ni skrng...ada jak yg x kena dlm idup aku...kdang2 kan apa yg aku buat tu aku rasa x betul.....tpi aku buat juak..pastu aku rasa diri aku ni cm x best sdh cm dulu...even ada juak la orng yg kac hepi2 aku...tpi aku x penah suah rasa hepi cam dulu....i asked my mom juz now..."mom...npa saya rasa x best sdh hidup???...."..then she said..."sebab ur responsibility in our family sdh besar...x lagi cm dulu...klu dulu2 ko bleh santai2 lagi...bleh lepak2 lagi...skrng ko ketua kluarga..n tanggungjawab makin berat...all u hav 2 do now,study bagus2..cari keja yg dpt tampung kita 5 orng ni..faham??".....

hmmm..mmg la tanggung jawab aku skaarng berat..tpi aku pun perlu ruang juak tu diri aku sendri....aku slalu kuar mlm...tpi bukan aku suka2 kuar mlm...aku juz mo kac ilang stress bah...aku rasa cm aku dlm satu kotak kecil..dlm kotak tu aku berusaha mo kuar tpi still x dapat kuar...tu la yg aku rasa skrang...aku taw aku sulung...lepas my mom and dad divorced, hidup aku jdi x tentu...dulu aku rasa hepi jak...skrng pndai teriak2 sendiri..kadang2 kesian orng len aku p maki2 x pasal2..aku cuba kawal perasaan aku tpi susah...Ya Allah...bantulah hambah-MU ini Ya Allah...aku betul2 perlu sokongan ni dri sepa2 jak..aku still x dapat bediri sendri...aku perlu orng jaga aku dgn baik...yg faham keadaan aku...yg sayang aku..and mau bantu aku utk bangun dan berdiri blek cm dulu....bukan la mo ckp aku ni manja..or x pandai berdikari sndri...tpi buat masa skrng ni aku betul2 perlu ruang and support...aku still dlm dunia susah aku sendiri...aku mau keluar dr dunia aku yg ntah hapa2 ntah ni...

kepada sepa2 yg aku pernah termaki ka..or terkasar bahasa ka...terlepas cakap ka..atau yg pernah kena teriak ka oleh aku...aku harap korng maafkan aku arr...aku betul2 x maksudkan tu suma...dalam hati aku ni aku betul2 mau buat korang suma hepi..aku mau kita sama2 ketawa hepi....tpi ada halangan yg menghalang suma tu...sory guys...aku brani cakap,aku betul2 perlukan korang suma dalam hidup aku..coz tanpa korang aku bukan sepa2...so..aku harap korang suma still consider aku as ur fren...klu korang x dpat maafkan aku it's ok..aku faham...cuma aku minta satu jak dari korng...tolong aku..support aku..coz bila korng perlukan aku suatu ari nnt aku janji aku akan berada d samping korng...skrng ni aku betul2 perlukan support dri korng suma...

k la guys.....sampai sini jak la dulu arr...i need some rest...sepa2 yg support aku dr dulu until skrng...thanx guys..aku x akan lupa jasa baek korng..aku akan cuba sedaya upaya aku tuk balas budi korng..............

-THE END-

No comments: