The SlayEr

The SlayEr

Monday, January 24, 2011

Sedih??....errmm...sikit laaa...^__^

Sedih??...hehehe
ada sikit laaa...
napa??..
errmmm...
byk sebab...
masalah duit..
masalah family..
masalah hati..
hahahhaa

xtaw la ni..
dlm 2bulan sblum ni...aku ok jak..
ilang da feeling sunyi tu,..
tapi xtaw napa sejak 2 3 hari ni cam len mcm jak..

gini ceta dia..
aku mmg ada feeling kunuk ma ni sorng awek..
tapi aku cm malas mau approach..
napa??..
anduuuu bah...aku sendri pun tgk diri aku cm aku mau juling sdh..
ni kan lagi dia...
masi gumuk bah aku...
hahaha
bukan la x yakin bah dgn diri sendri..
tapi..ntah laa...
cam x semangat aku...
huuhu..

before diz aku mmg mau trus terang gak ma diaa..
cuma...aku cari timing yg sesuai..
tapi x juga jumpa2 timing tu..
beside..aku pun malas juak bah ni..
takut aku..
fobia sdh blek2 break ni..
klu bleh mau cari yg trus bikin jadi wife..
hehe..
ntah la ni...
malas juak mau fikir sebenarnyaa..
tapi terfikir juak...
adehhh..
apa la mau jadi sama aku ni..
x abis2 emo jak..
haha..

maybe klu x halangan..
aku mmg kena btrus terang gak la ngan dia kan...
cuma x taw la bila..
sebab aku nmpk dia pun cm x feeling jak sama aku..
aku bgi hint jg tpi..
cam teda jak tu respon..
hehe..
xpa la bah kan...
mana2 jak la kan..

bah..cm mau tidur suah ni...
tidur luk laaa...

paipaaaii..
Assalamualaikum..

No comments: