The SlayEr

The SlayEr

Saturday, July 30, 2011

Jom senaman jari !!!..hehehe...



hehe..

lama suah x senaman jari jemari kunuk...

apa indaknyaaaa..

mau guring gitar pun punya keras sdh ni jari..

ni kan lagik mau sketch something!!!..

hahaha...


aku lepak2 bah tu td sama member...

ceta punya ceta...


lama2 dua2 pun diam2..
layan t.v la knuk..


siok2 layan t.v..

aku pun rasa..


"aissshh!!...indak bleh ni otak mau bfikir cmna mok cari duit..mesti mau buat something ni"..


so aku fikir punya fikir..


then fikiiiiirrrr lagik...

pastu...

aku still fikirrr...



then....






masih lagik fikirrr..


LAST2!!!!...


aku dpt!!!!!...



first...

aku ambil henfon ku..


then aku ambil headfon..


aku setting lagu apa yg aku mau dgr..


then aku ambil pen...n buku examination pad aku yg dulu2 punya..



then....



song: escape the fate-harder then u know
playing............................


aku start sketch......


aku mmg x idea apa mau sketch..


tapi aku langgar jak...


apa yg aku tfikir on the spot aku sketch...


sketch punya sketch........


then....




hasil nyaaa..........




tgk la di bawah ni........









ni 1st sketch aku...pasal apa dlm fikiran aku..^_^



ni 2nd sketch aku plak..ni apa yg aku rasa bila aku tgk apa2 jak berkaitan dgn beda yg bergambar....



hehehe...






so...



lepas jak aku sketch tu........



kriinngggggg..kriiinggggg..!!!!!..(bunyi phone aku..bunyi ringtone laa..tpi malas mau gtaw ringtone apa)



tgk nama...


member aku...



"jan!!...i need ur help!!!...pless..dun say NO..all i want juz the YES!!!!..."


aku tnyaaa laaa..napa...



then......

dia ckp...


"benda paling penting dalam hidup ku...ko kena tolong aku"..


aduh!!!...
aku naik panik...



trus..aku tnya la lagik kan...


"woi..aphal ni woi...aduh ko ni..bikin suspen bha!!..."
then dia gtaw laa..


"aku sebenarnyaaaa......."




TO BE CONTINUED...............

hehe...

sorry ar x dpt kasi terus ni story..


yg story ni aku kasi next entry la arr...


sebab x ngam sama title dia...

haha...bha...aku mau out sdh ni..mau tolong member pindah rumah..


next time aku kasi sambung sama itu cerita arr..



ASSALAMUALAIKUM!!..

PEACE YAWWW!!!..


^_^v

No comments: