The SlayEr

The SlayEr

Thursday, August 13, 2009





Hoho...2day i'm 22 years old sudaaaahhhh!!..hahaha..adedehhh...rasa cm skejap jak sdh 22 umur ku..huhu...xtaw la...dunia makin tua kan..jdi masa makin cepat...hmmm....x sdh bleh gila2 ni cm dulu..umur meningkat,pemikiran pun kena lah meningkat..haha...leks bah...awal g...bleh lgi bah kan nakal2 ckit...huhuhuuhuhu...nakal2 pun kena jua ingat batas kan...hihi...

Byk comment d Facebook,tagged,myspace ngan friendster aku...dorng wish hepi befday bah..haha..sepa2 yg wish aku ni ari aku ucapkan thanx bnyk2 coz ingat befday aku...tu suma tndanya korng sayang aku bah tu kan..hihihihihi...^_^..

kita ni semakin hari semakin tua...byk sgt sdh dosa kita yg terkumpul...makin meningkat usia,makin kita byk buat dosa...aku harap aku dapat tebus suma dosa2 aku ni spya di akhirat nnt suma pahala jak yg ada..hehe...jom lah kita beramal..buat baik...sedekah...jlnkan tanggungjawab sbagai hambah Allah..kita sementara jak d dunia ni...yg paling menakutkan kita xtau bila ajal kita...silap2 bisuk...or mngkin kejap lagi...naaaaaaa.....kita x tertanya-tanya kah cukup ka sdh amal yg kita ada tuk bekalan hari akhirat nnt??..hhehe...cuba tanya diri sendri...

bukan apa,sekadar tuk meningatkan saja...aku ni pun bukan manusia sempurna..kita sbagai keluarga d dunia ni kena lah ingat-mengingati kan..apa salahnya kan..hehe..so,jom lah kita beramal...sebaik-baiknya kita bertaubat...sebelum terlambat...^_^

anyway,sepa2 yg befday arini tu..Hepi befday 2 u all!!!..smoga panjang umur dan d kurniakan rezeki yg melimpah .....hehe...paipaaaaaaaaaaaaaiiii!!!!..

No comments: