The SlayEr

The SlayEr

Thursday, August 6, 2009

TeDa KeJa Mo BuAt,Ni LaH hAsiL nyA..











Haha..nah!!!...ni la hasilnya klu x keja yg mo d buat..hambek ko!!...boring btul aku sejak kena kuarantin ni...3 hari kena bagi MC..spnjang 3 hari tu la aku boring cm mo gigit2 jak idung aku sendri..hahaha...hmm..so many problem aku tanggung skrng ni..macam2 lah probs..tekanan jua la aku..kdng2 aku x sedar aku panas baran x menentu..pada yg t'kena panas baran aku bru2 ni,im sory...siyes!!..aku x bermaksud mo bt cmtu..it's juz aku tlmpau sgt pressure...sory suma!!..im so sory!!!...

actualy aku bru cut hair bah ni..haha..b4 that...kamu sdh tgk ka film CROW ZERO??..ceta pasal budak high school mo jdi taiko d school dorng tu..ceta jepun bah ni..hero film tu namanya TAKIYA GENJI..dia ni anak kpada sorng yakuza yg terkenal d jepun..kira yakuza no.1 la d jepun tu..bg dorng ni,jdi yakuza ni merupakan bisnes yg besar..so,bapa kepada hero film ni gtau anak dia C GENJI ni yg dia maw anak dia ni ganti tmpt dia iaitu jdi ketua Yakuza...tpi sblm tu,dia kena lah jdi taiko d dlm school dia iaitu SUZURAN high school...so,dia mulakan lah operasi dia tu tuk take over taiko yg ada dlm school dorng tu...

So,ni la Takiya Genji..actualy aku mo gtaw yg aku tiru rambut dia bah ni..hahaha...panjang ceta,last2 rupanya juz mo gtaw yg aku tiru rmbut dia plk..hahahhaahha...bezanya rmbut aku ma dia,rmbut dia pnjang brabis la..aku plk pendek jak..huhu..pastu dia ada dua jalur d tepi kepala dia..aku plk teda...mo jua ku bt tpi malas la kena sound2 pak guard g..hahaha...so,macam??..ada mirip2 TAKIYA GENJI ka??..hahahahaha....bosan da aku bt rambut ni,skrng ni..aku juz gunting rmbut bila aku rasa mo gunting..mlas sdh aku ikut ckp sepa2...suka ati aku la mo gunting ka x kan..rambut aku bah..bkn rmbut org len kan..jdi sepa2 yg mo sound psl rmbut aku tu,lupakan la K..aku ni kira bulih2 jua la tubal..hahahaha...klu mo test tubal aku cmna,test la tegur....hahahahaha.....

Dulu aku slalu ikut ckp orng..spnjang aku ikut ckp orng tu aku rasa x bebas...tpi skrng ni aku juz ikut ckp dri aku sendri..apa yg aku mo b uat aku akan bt ikut keputusan aku sendri...aku x peduli apa orng mo ckp,ckp la...aku bosan sdh...aku mo bebas...biar la aku bebas dgn hidup aku..aku mau bebas tpi biar lah d batasi dgn hukum2 Islam....aku perlukan kekuatan sebenarnya..tpi x sorng pun yg mampu bagi aku kekuatan yg aku perlukan kecuali dri aku sendri dan dgn bantuan dan Izin ALLAH S.W.T..aku akui aku ni sorng yg x seberapa dalam bab2 agama ni..tpi aku sedang dlm usaha utk "merapatkan" dri aku dgn ALLAH S.W.T serapat yg mampu..coz aku dpt rasakan yg ajal aku x lama lagi akan tiba..mgkin 10 tahun lgi,mgkin 5 tahun lagi,mgkin 1 bulan lagi,mgkin esok,mgkin juga hari ini dan mgkin juga selepas aku slesai post blog ni....ALLAHU'ALAM...

ermm..rasanya mata aku sdh penat skrng..mo tetutup sdh ni..hehe..mo p tidur la ni kali...anyway,kpada sepa2 yg baca n ikuti blog aku ni dr semasa ke semasa aku ucapakan se'infinity trima kasehhh!!..aku hrap kita dpt bertukar2 pengalaman dan pendapat agar kita dpt memperbaikkan lagi hidup kita...Semoga kita semua d kurniakan kekuatan utk melaksanakan segala tugasan yg d perintahkan ALLAH S.W.T....aminnnn.......

trimas!!..Assalamualaikum...

1 comment:

Datu pitung said...

salam geng yakuza

genji bah ni tapi lama tidak bertumbuk jadi naik badan lah..