The SlayEr

The SlayEr

Saturday, August 21, 2010

Aku Dan hidup ku.........

Hari ni...aku rasa aku akan buat sesuatu yg akan membuatkan diri ku di benci oleh semua orng...aku x kesah sdh..sebab aku taw...apa yg aku buat ni pun tuk kebaikan keluarga aku juga..aku sedih sebenarnya...stelah mengetahui punca sebenar keluarga ku pecah belah...aku x salahkan daddy n mummy...aku taw..dorng dua sebenarnya tersepit di tgh2 atas perbuatan sorng insan yg ku gelar "TAPIR".....(mau juak aku gelar dia yg lagi pedas..tpi bahaya...sebab internet or laman sosial cmni orng suma bleh baca..klu di nampak oleh pihak atasan or pihak yg bertanggungjawab atas suma berkaitan salah laku internet or mengeluarkan perkataan yg x baik..aku juga yg susah..ekekeke)....

Skrang..motif aku...aku mau cuba bongkar kebenaran.....agar suma pihak sedar betapa x bersalahnya daddy ku...bukan semua salah dia...sebab....kesalahan dia x akan timbul kalau punca ni x wujud....so...kepada si "PUNCA"...harap dpt mengakui segala kesalahan yg sdh d buat...aku x mau daddy ku sorng jak yg kena...aku mau tegakkan keadilan....aku mau sedarkan orang yg daddy ku ada sebab yg kuat napa dia berbuat demikian....

Ya ALLAH....aku memohon kepada MU...Engkau tunjukkan lah jalan-MU ya ALLAH...jika perbutan yg bakal aku buat ini salah.....sedarkan lah aku ya ALLAH...tapi jika perbuatan ku ini betul....aku mohon kepada-MU,Engkau dorong lah aku dan aku memohon agar Engkau bantu lah aku melaksanakan tinddakan ku ini...Aminn...

No comments: