The SlayEr

The SlayEr

Wednesday, May 26, 2010

Cerita pasal aku - Kerja..Kerja..Kerja...

Hye there...lama tia update ni blog......hehe..busy bah ni skrng...mo online pun susah....kerja sdh kan..adehhh...apa??..uinaaa..belum pun aku sempat tanya kabar kamurang ni taw..sdh kamu tanya kerja di mana..adehhhh...kerja as sales marketing di satu company...apa nama company,biar la aku jak taw..hehehe..x bah...company besa juak...mcm company yg lain2 juak...tmpat buat loan duit...mmg rezeki aku la kali ni dpt kerja ni...coz diploma aku pun blum abis..tpi dapat kerja camni..ni pun kazen yg tolong..hehe..now gerakan kerja dgn dia juak..company member dia.....huhu...
Everyday mmg sibuk la...kerja byk bjalan...cari sales...yalakan..mo cari sales ni bukan juak senang...kena pndai bcakap..aku ni PR aku x juak berapa bagus..tpi bleh la..tuk cari makan..hehehe..bru juak aku kerja ni..bru start ni minggu...so far..mmg ok la..coz dlm ofis tu suma mmber pun mmg best gilak!!..happening la juak...baru masuk kerja sdh dorang bawa beramah mesra..mmg best la dorng...hehe..

Now aku tgh kerja la ni..but skrng kan lunch hour..jadi ambil kesempatan la p online jap...kan...hehehe...karang jam 2 bru gerak blek...aku x taw mo cakap apa bah ni actually..juz mo update ni blog jak..hehe...bah...nnt la aku update lagi k...mo grak luk...p rehat jap..penat joee...huhuhu..adios!...^_^

No comments: