The SlayEr

The SlayEr

Sunday, May 2, 2010

Love Is Hurt-Confius............


8.57 a.m
Sunday

Awal pagi lagi aku da tbangun..semalam aku tidur betul2 x sedarkan diri..langsung teda tbangun pun...then,bangun2 jak aku...aku terus tgk henpon aku...ada 3 mesej dari si dia..dua mesej tu juz bertanyakan soalan samada aku mo buat apa n aku sdh tido kan blom...but..yg satu mesej ni...something yg buat aku rasa sedih plk......"I juz read ur blog..i dunno what to say..N i dunno what 2 think about it..there's juz 2 many things in my mind rite now..i hate diz feeling...im confuse,but one thing 4 sure..i love u so much"....lebih kurang cmni la mesej yg dia send kat aku...lepas jak aku baca mesej tu..aku rasa sikit sedih...sedih sebab,lepas dia baca blog aku ni....dia rasa keliru...maksudnya dia pun dlm kondisi yg 50-50 dgn relationship kami...aku xsalahkan dia...aku faham...mmg benar sangkaan aku yg aku ni terlalu membuatkan dia susah hati,buat dia sedih segala....tapi apakan daya..aku manusia biasa yg ingin disayangi...hmmmm....

Mungkin dia x mau memikirkan apa2 tentang ni suma skarang..mungkin dia bleh ketepikan suma ni dan tumpuhkan pada study...tpi aku...tidak...langsung x dapat aku ketepikan suma ni...smakin aku ingin lupakanya,smakin kuat feeling sedih ni timbul...aku benar2 keliru.....aku benar2 ingin mencari jalan keluar dari semua ni....tapi aku keliru utk memilih jln yg tidak akan membuat aku menyesal kelak...hmmmm..perasaan aku untuk bersamanya sungguh kuat..hampir sepenuh jiwa raga ku,aku tumpuhkan utknya skarang....namun,berbaloi kah aku berbuat begini???...camna klau aku brabis menyayangi dia tpi suatu hari kami akan berpisah juak???....ntah la..aku sendiri pun keliru........

Besok aku ada paper..orang cakap paper tu paper killer...aku x dpt dah bfikiran waras utk study...dlm fikiran aku cuma ada dia.....aku sangat rindu padanya....aku x mampu utk menahan sebak di hati ku pabila memikirkan ttg kami berdua.....aku semakin penat memikirkan semua ni...aku semakin sedih...dan aku semakin di himpit perasaan KELIRU....cuma yang pasti...AKU MASIH MENCINTAINYA SEPENUH HATI KU..ITU YANG PASTI!...

To be continued............

No comments: