The SlayEr

The SlayEr

Friday, May 7, 2010

love is hurt-I feel guilty.......

Ya...feel so guilty bout what i've done to her.........I realize that,all the things i've done 2 her sumanya byk menyusahkan dia..aku taw aku x sepatutnya buat cmtu dgn dia..tpi xtaw napa aku sanggup juak buat dia cmtu..aku betul2 rasa bersalah...aku malu dgn diri aku sendiri..aku malu dgn sikap aku yg pentingkan diri..terlalu singkat pemikiran ku sampai sanggup buat dia menangis sedih..aku dayus!..ya..aku mengaku...aku akui aku sorng yg x berhati perut..

Skrang,menyesal pun x guna...skrng aku plk yg rasa sakit sendiri..dia seakan-akan x sperti dulu lgi..mngkin dia sdh bosan dgn perangai aku yg seakan-akan kebudak-budakakn ni..aku x salahkan dia..aku sedar,dari dlu sampai skrang aku jak yg slalu buat hal..bodohnya aku sampai sggup buat dia cmtu...

Skarang..aku malu mau bersemuka dgn dia..d luar,aku ucap aku mau sgt berjumpa dgn dia..mau sgt melepaskan rindu ku pada dia..tpi..dlm hati ku...aku malu mau bersemuka dgn dia..aku x sanggup mau berjumpa dgn nya sbb aku malu pada diri ku snedri..terlalu hinanya diri ku ni..aku rasakan yg diri ku langsung x layak bersemuka dgnnya..aku betul2 menyesal..

aku x salahkan dia dgn tindakan nya utk x melayan aku sperti dlu...sbb aku taw,itu la yg layak aku dpt dari dia..aku taw itu lah yg paling sesuai utk ku..menerima karma yg tlah aku sndiri buat....malunya aku dgn diri ku..kalau la bleh,aku xmau berjumpa dgn dia...mau saja aku hempas kepala ku d dinding utk hapuskan penyesalan aku ni..tpi x gunanya..sebab kesalahan ku amat besar sekali....

Aku merelakan diri aku di layan sebegini rupa..sbb aku layak mendapatkannya..aku dpt rasakan sayang nya kpada ku sdh x seperti dulu lagi..kepercayaannya kpda ku bukan sekuat dulu lagi...aku tahu dia punyai kebencian yg timbul di hatinya skrng...tpi aku x akan memgalah...aku cuba tuk perbaiki hubungan kami ni..

Hmmm...aku harap dia lebih membenci ku supaya aku dpt berubah..agar dia x tertekan lagi...lepas ni,KALAU lah dia ada seseorang yg lain bertahta di hati nya..aku x akan teragak2 utk menarik dri..sbb aku yakin dan pasti aku bukan pemberi kebahagiaan kpdanya...akan ku tangisi suma tu nnt tpi xpa..asalkan dia bahagia,aku sanggup buat apa saja,,aku sanggup melepaskan dia..aku Berjanji akn lepaskan dia sekiranya dia memohon perpisahan...

agar aku dpt ganti dan menebus semula ksalahan ku padanya............
hmm..

No comments: