The SlayEr

The SlayEr

Sunday, May 2, 2010

Love Is Hurt-I already know my decision...


8.05 p.m
Sunday

I already know what is my decision bout our relationship..........but i dun want 2 type in diz blog..coz i want 2 tell her when we meet time dia da blek Sabah..what ever happen lepas ni..aku x akan menyesal sbb aku taw ni yg terbaik tuk kami berdua....b4 diz aku ada ckp yg biar dia yg buat keputusan kan....tpi dia sendiri x bagi keputusan tu....aku taw mmg susah tuk buat keputusan pasal ni...so aku decide aku yg buat keputusan...aku x mau lagi menanggung suma ni...lepas jak aku ckp suma..berterus-terang dgn dia apa perasaan aku dgn dia and apa yg bakal aku buat dgn relationship kami ni nnt,dia kena terima dgn hati yg terbuka...terpulang la dgn dia samada mo terima dgn cara apa skali pun...sebab,aku taw...lepas jak aku ckp dgn dia nnt...semuanya akan berubah....berubah dari segala aspek..

Pada mulanya..aku mau biarkan saja suma ni berlalu cmtu jak..tpi ternyata aku x dpt menanggung suma ni...aku mau mengubah segalanya....aku xmau lagi memendam perasaan ku ttg suma ni....apa yg bakal berlaku lepas ni,mungkin sdh ditakdirkan..sebab aku nekad..aku akan cuba utk mengubah segalanya...samada keputusan yg negatif..atau pun positif....dia kena terima juak...aku benar2 sayang relationship kami ni...tapi......juz tunggu jak la apa yg bakal aku buat dgn hubungan ni...

Now....apa yg aku mau fikir skarang..juz....cari duit...tolong family aku...kami dalam financial crisis skarang...hutang keliling pinggang...aku terpaksa korbankan apa yg aku ada skarang...bukan la aku saja mo tunjuk2 yg aku ni berkorban....tapi...atas dasar rasa tanggungjawab...tanggungjawab tuk family aku n si dia....biarlah..aku sanggup bersusah-susah tuk memberi kebahagian tuk family aku and si dia...apa la sangat pengorbanan aku ni jika di bandingkan dgn kasih dan sayang yg family n si dia beri pada ku....apa yang penting skarang..aku juz mau dorng suma happy....aku x sanggup lagi tgk dorng bersedih...biarlah aku yang menanggung suma kesedihan tu asalkan aku dpt melihat senyuman kebahagiaan terukir di raut wajah dorng....

Jodoh x memilih....even berlainan kaum..berlainan agama..dan berlainan bangsa....sebab aku percaya,jodoh telah ditentukan Allah S.W.T..apa yg kita perlu buat adalah berusaha utk mendapat yg terbaik...sebab aku percaya tiap jodoh yang diberikan kepada kita,itu lah yg terbaik utk kita....kenapa perlu rasa tidak bersyukur itu timbul sedangkan apa yang Allah berikan kepada kita adalah utk kebaikan kita..utk mengajar dan memberi nikmat kepada kita di dunia ini..agar kita berusaha utk mendapatkan yg lebih baik utk hidup kita....

So,inilah kisah cinta ku...akan ku usahakan sebaik yg mungkin utk ini..inilah hidup ku...membesar dgn kasih sayang yg sempurna even dlm keluarga yg sederhana...lepas ni..aku berjanji aku akan berusaha sepenuh jiwa dan raga ku utk memberi kesenangan kepada family aku dan juga bakal isteri ku kelak..

Cerita ini belum berakhir sampai di sini..terlalu byk lagi yang ingin ku ceritakan...akan ku ceritakan segalanya dlm blog ni...hingga akhir hayat ku...InsyaAllah...

To be continued..............

No comments: