The SlayEr

The SlayEr

Thursday, November 11, 2010

Again..I'm falling in love with someone...

hye guys..
pa kabar??..
sehat??..
sepa sehat angkat tangan!..
ai??...cm suma x angkat tgn ni...sakit kali kamu ni kan..hehehe
x bah..joking seja...
erm...

mau story sama kamu..
aku again jatuh chenta sama diz girl..
but diz gurl x jatuh chenta ma aku..
hahaha..
but siyes..aku mmg susah mau ada felling yg betul2 sayang sama someone..
tpi tuk dia...mmg aku ada felling sayang n chenta brabis la..
she's my friend actually..
not so close one la..
kenal pun gitu2 jak..
but...time by time..
aku mcm pandai rindu dia..
pandai ada feling sayang ma dia..
camna tu arr??..
tapi dia ni xtaw pasal feling aku ni..
bukan aku takut mo gtaw...
cuma...klu aku jadi ppuan pun..bila aku tgk diri aku ni..
x sanggup aku mau kasi jadi bf..
sebab...x potongan ensem langsung..
bukan la x yakin dgn diri sendiri kan..
cuma..aduinaa...cutenya la bah dia tu..
klu stakat aku ni..arap perut jak besar...mana la bah ada ppuan mau..huhu

ya bah...siyes..kiut gila dia ni..
prangai dia pun mmg type yg aku mau la..
uinaaa....skrng ni aku tgh rindu gila2 ni ma dia..tgk fb dia jak slalu..
cam aku rasa aku obses sdh ma dia ni..hahaha..
but siyes..mmg timbul prasaan sayang sdh ni ma dia..
mmg slalu sgt ingat dia..

mau juak aku try trus trang ma dia..
but...
.............
..........................
.........................
nope...no need la..
dia mcm ada feeling ma urang len jak tu..
tu yg buat aku down bah actually..
huhu..mau guna konsep BMW pun...aku mmg x yakin juak aku dpt dia..
sebab aku ni x ciri2 yg dia mau..
haha..
apa??..BMW tu apa??..
B=best,M=man,W=win..
hehehee...

hmm...xpa laa...
aku rasa biar aku jak la ada feeling ma dia..
mau gtaw pun kompom2 jak aku tambah kecewa..
sebab awal2 kena reject..
mesti dia akan ckp..
"kita kawan jak laa.."
or...
"erm...buat masa ni aku x mau kapel dulu"..
naaa..
apa lagi mau di jawab klu dia cakap cmtu??..
haha..

yaa...mmg laa..belum cuba belum taw kan..
tapi..hmmm..
ntah laa..
biar la...
aku x dpt mau explain sama kamu..
huhu..

apa pun..aku tatap makin sayang dia la..
cuma dia jak yg x sayang aku..
wakakaka..
xpa..
janji aku sayang dia..
better 1 of us ada feel sayang kan..
dari teda langsung..
at least still ada chance even 1% kan..
hehe..

bah..tu jak bah tu aku mau share sama kamu..
teda juak apa2 bah..
cuma mau meluah jak..
sebab rite now aku betul2 rindu dia..huhu
so...tuk mengelak dari ingat dia..aku buat mcm2..
layan game..tgk t.v..tgk movie..kasi bz diri di ofis..cover lagu..
tu jak la keja aku tuk lupa dia..haha

bah k la...cam mau paksa ni mata tuk tidur..
bisuk karaja bah ni..
huhu...
k arr..
palan2 jak kamu..









nite!..




(^___^)V

No comments: