The SlayEr

The SlayEr

Sunday, November 14, 2010

Still thinking bout YOU!

hahhaha...yup!!
every sec!..
every minits!..
every hours!...
every days!!..
stil thinking bout the girl that i mention u before..

hahahha...so funny rite??..
she have a boyfren but i still want her..
isn't that stupid??..
yup..that's the stupid thing i've ever done...!!

hahah...
but...what can i say..
this feeling just suddenly came to me..
i'm a normal person bah..
owez have this kind of feeling..
we can't avoid from having a crush with someone even she or he oredy have a bf or gf..
am i rite??..

tapiii....i'm not that stupid sangat bah mau kacau relationship orang len..
even i'm a lil bit gila2 sometimes..
x juak sampai kacau relationship orang..
be gentleman la kan..
hahahaha..

now..i juz pendam2 seja ni feeling..
just wait for the rite time..!!
aku x mau nyesal kemudian..
aku sanggup tunggu..
even it takes,
years..
or..
till end of time..!
haha..

tggu masa yg sesuai bru aku gtaw bout my feeling to her la..
for sure..not now..
tggu seja...

i think..there're so many hint i oredy give to her..
dunno la if dia sedar or not..
samada dia sedar atau buat2 x sedar tuu..aku xtaw la..
janji ku sudah bg hint rite..?
hehe..

tpi kan..sometimes dlm bab2 camni kan..
i mean..bab2 feeling to someone ni la kan..
we have to be selfish sikit bah..
if not kan..sampai bila kita mau pendam prasaan seja kan..
kita yg sakit sendiri.
at least la kan..
better kita luahkan seja bah..
tpulang dia la kan tuk trima or not kan..
sebab..for me..lepas jak meluah tu kan..ada lega sikit sdh..
x sudah berat sgt di rasa kan...ekkekke
tpi itu aku laa...
cara aku..
tpi tuk being selfish,it's not the rite timing..
coz i have a lot to prepare dulu,.
aku xmau nyesal jak..
rasa ada rugi siiikit la if x luah ni feeling sama dia kan..
tpi kena sabar seja ini..
tggu seja masa yg sesuai ini..
ada jak peluang..naaa..
di situ la aku move!..
hahahaha..

even aku ni x se'ensem orang len..
x sehebat orng len..
x se'macho orang len..
x sekaya orang len..
x sebaik orang len..
arap perut jak "comel"..
tpi aku rasa..as a human being yg normal..
aku ada hak tuk trus terang bout my feeling to her rite..
x taw la kamu punya pndangan cmna kan..
hahahahhahahaha..

apa2 pun...if dia sedar psal my feeling to her..
arap dia bagi respone la..
x juak perlu respon dlm masa terdekat ni..
bulih juak aku tggu ni..
cuma...asalkan segava persoalan ku terjawab seja bah..
cukup tuk taw "yes" or "no" seja..
tu dua perkataan seja..
bgi aku mmg cukup sdh tu..
hehe..

so..
if u guys out there have a feeling like me..
better jgn simpan2 la..
tolak jak ego tu jauh2..
jgn la pliara ego tu if mau cinta kita berbalas..
nnt sendiri juak yg nyesal..
kan..

better jgn nyesal kemudian hari la..
makan diri sendiri tu nnt ging..haha

apa2 pun...
juz fight for ur love!!...




hahahahahaha










............(^_^).............

No comments: