The SlayEr

The SlayEr

Sunday, November 28, 2010

life must go on.......

huhu..pa kabar kamu??...sehat gak??.

naaa..kompom2 la bah sehat kan...
huhu..bagus la klu sehat..
jadi...apa ceta??...
ada ceta best ka??..
dingar2..ada antara kamu yg makin buncit sdh..
yaka??...
mungkin sebab senang hati baitu kan...
hahahahhaha..
bagus la bah tu...
at least ada prubahan...
dari aku ni..nda da prubahan...
gini2 juak ni...
hidup pun cm teda2 jak ni..
dri dulu sampai skrng masih single lagi ni...
maka brabis sdh aku mengayat sorng ppuan tu..
tpi last2 dia mengaku sendri dia suka lelaki lain..
nah!!...indak ka hancur hati ku...
waaakakakaka..
tapi mo buat cmna juak kan..
kena sabar seja la bah..
kadang2 kan..apa yg kita mau sgt2 kan...kita x akan dapat..
tapi apa yg kita x mau tu la yg kita dpt..
napa tu ar??..huhu
ntah la...
mungkin hukum alam bah sdh kan..

tapi...siyes...
kadang2 kan..
something yg kita x mau tu la yg akan bahagiakan kita..
mungkin itu yg terbaik tuk kita..
why not kita cuba tuk suka sesutau yg kita x suka tu..
contoh pendekatan paling terdekat..
kita cuba sayang orang yg kita x feeling sgt..
maksud aku kan..
ada orang yg ada prasaan sayang sama kita..tapi kita x prasaan sayang sama dia..
kita kejar plak orang lain yg belum tentu ada prasaan sayang sama kita..
paham kamu??..
huhu..yg paham tu..paham la kan..yg x paham tu..
buat2 jak kamu paham bah...hahaha

yaa..aku rasa la kan.,.
aku cuba tuk menyayangi orang yg sayang aku..
mungkin aku terlepas pandang..
mungkin sebelum ni aku x nmpk keistimewaan dia..
mungkin sebelum ni aku just terlalu fokus tuk dpt cinta orang len..
yaa..mungkin..huhu
ntah la..
for sure...
skarang ni..
aku mau kejar dia..
aku cuba tuk mencintai dia..cewwwaaaah!!..haha
why not kan..
so..kepada si gadis yg aku maksudkan ni..
arap2 dia tepon la aku malam ni..
tuk aku dgr isi hati dia..
lagi satu kenapa aku suruh dia call..
sebab..aku nada kredit!!...
bisuk bru dpt relod...
bisuk bru gaji!!...
waaakakakaa..

bah...aku tunggu jak ni dia tepon..
arap2 dia tepon la..
if dia tepon maknanya dia betul2 sayang aku..
if dia x tepon ada dua kebarangkalian jak..
samada dia x tbaca blog aku ni..or dia mmg x mau cinta aku..hehe..


love will never sweet without the word "HURT".
caya la..
klu teda rasa sakit dlm cinta ni kan..tu bukan cinta sebenar..
hehe..

bah..
out luk...

paipaaaaaiii


------(^_____^)-------

No comments: