The SlayEr

The SlayEr

Thursday, November 4, 2010

Hidup tanpa usaha..

Yooo.....wazzz up guyz??..
wakakka..ui...lupa...Assalamualaikum..
pa kabar kamu??
huhu...

erm...
x benda sgt mok kongsi..juz terasa rajin mo menaip jak..haha

actually..tadi..
aku tension...
aku betul2 terdesak mau cari duit lebih..
coz aku mau belikan adik aku laptop..
kesian gak dia x laptop..
then aku kena buat keta aku..
mmg keta aku tu perlukan rawatan segera..
aduinaa..
byk benda lagik la mok pikir..
even da gaji pun..
gaji x cukup..
coz last month aku teda sale..
arap2 diz month ada la rezeki..aminn

ermm...tadi aku sama sorng member ada tfikir..
apa bisnes yg bulih d buat n dpt profit yg berganda dlm sehari dgn bermodalkan RM10..
huhu..mok picah juak kapala pikir..
sampai skrng aku x dpt pikir apa bisnes yg bleh buat dgn RM10 tu..

nmpk sgt aku terdesak mau duit kan..
hahaha..
pa bleh buat...
ni jak komitmen yg aku dpt bg tuk buat family aku idup senang..

aku x sanggup tgk family aku serba kekurangan..
biar la aku yg rasa sakit..tapi jgn family aku..
x sanggup aku tgk dorng suma terseksa joeee!!..
huhuhu..

now kan...aku isi masa lapang aku dgn cari duit jak..
x suah ak kesah penat aku..
slagi aku mampu...
aku buat jak..

aku mok push diri aku tuk cari kesenangan idup kami sekluarga..
aku x kesah sdh ni..
aku nekad sdh ni..
biar laaa..
apa mok jadi..jadi laaa..
penat sdh aku idup susah..
now aku mo ubah idup aku n family aku..
actually mmg dari dulu lagi pun aku start..
cuma aku x support bah..
berdiri sorng2 aku..
asal mo bdiri..msti jatuh blek..
x yg mo support..huhu
tpi xpa..
janji rock!!.
aku mau or tidak,kena juak bdiri sendiri..
yg penting jadi senang.

but...if 1day aku x sdh update2 diz blog...
means aku sdh x la tu ar dlm ni dunia..
mgkin x bernyawa sdh coz tlampau push diri...waaaaakakakka
xpa la...mati pun mgkin ada senang hati sikit juak..
sebab aku buat suma ni bukan tuk aku sendri..
tuk family aku jg..
huhu..

aduinaaa..bru aku ingat..kena study tu forex..!!!..
mok berjinak dulu dgn tu encik forex..
dgr2 dia tu dpt bagi profit yg besar..
hahaha..
bah...
palan2 seja kamu ar..
aku study dulu...
bila aku sdh senang..aku cari kamu nnt arr...hehehe..
Assalamualaikum..





~~(^__^)~~

No comments: