The SlayEr

The SlayEr

Monday, February 14, 2011

Maybe not now......

Yup......
that's the best decision i have rite now..
"MAYBE NOT NOW"

why???
sebab....erm..byk sebab...
mungkin faktor..
terlalu awal..
masa x sesuai...
belum bersedia..
mcm2 laaa...

susah gak mau ckp....
xpa laaaa...
simpan2 seja la feeling aku ni..
pendam seja..
x juak aku layak bah tuk dia..
beside..dia pun cm anggap aku mcm abg dia jak kali..

but for me...x kesah la...
better like that than never rite??
at least aku still dpt taw life dia..
dpt chat dgn dia d fb..
bleh gurau2 dgn dia..
kira ok la tu kaan..

dri aku tiba2 trus terang yg aku sayang dia then dia mengelak trus dari aku..
naaaaa....
putih mata joj!!..huhu..

erm..tapi yala...
asal aku bg hint2 ma dia..
or kazen dia bg hint2..
dia cm mengelak..
mengelak dr aku..
like now laa..
tu yg aku takut..
tu la jugak aku x sampai ati trus trang ma dia..
bagus lagi aku pendam seja,,,
biar la aku jak yg rasa sakit..
aku x mau dia rasa x slesa bkwan dgn aku..



xpa laaa...
aku ok sak nie...
beside..dia stil sayang ex-bf dia bah tu..
aku actually sokong bah dia ma member aku tu kapel..
tapi xtaw la napa dorng bleh break..
sedih gak aku bila taw dorng break..
sdgkan bila aku dpt taw jak dorng kapel..
aku la orang yg paling happy dlm dunia kali..
sebab..even aku xdpt jaga dia..
tapi aku caya yg member aku tu dpt jaga dia..
tapi..ntah laa..
tiba2 plk dorng break..
hmm..

biar la bah..
dia berhak dpt yg terbaik bah..
aku pun x yakin yg aku dpt jaga dia sebaik yg mungkin..

so...
aku rasa...
biar la bah aku sendiri2 jak..
cm ada best nya gak single2 ni..
ada gak masa bebas tuk buat apa jak...
hehe..

erm..
apa2 hal...aku tetap sayang dia la sampai bila2..
cuma sayang aku tu x dpt la aku sampaikan sama dia..
biar la sekadar aku dan Allah jak taw betapa aku saaayang gila ma dia..
hehe...


erm..bah...tidur la kalu ni...
try2 la tidur...
manataw dpt mimpi indah kan..
hehe..
k arr..


Assalamualaikum..

(-. - )zzzzzzzz.......

No comments: