The SlayEr

The SlayEr

Sunday, February 20, 2011

Mom's Belated Birthday!!!!....










Hehe...actually lama da berlalu...
9th February lagik...
tapi di sebabkan mom out-station and jarang ada di rumah..
kami x dpt celebrate..
so...lepas jak dia blek dri KL..
kami x rancang sgt maw buat surprise..
iba-tiba jak..
beside..kebetulan my adik si baby campin buat kek..
so kami suruh la dia buat...
aku ada gak bah tolong2...tolong2 tgk dorng buat tu kek jak...ekekekeke


ni jak yg dpat kami bagi mom..
hadiah x dpt..
tapi...for me...
hadiah yg paling bermakna ialah KASIH SAYANG kami tuk mom..


yup..WE LOVE U SO MUCH MOM...
WE WILL ALWAYS LOVE U..
aku doakan aga my mom murah rezeki..
di berikan kejayaan dunia dan akhirat..
di beri kebahagiaan tuk jaga kami anak2 mom yg comel2 taapi nakal nie..
hehehehe...


bah mom...wish befday tu jgn lupa arr kasi wish saya cepat kahwin!!..
hohohohohhoooo....

if korang nak tgk video kami nyanyi tuk mom..
juz p tgk kat FB aku...

www.facebook.com/shahezant


hehe..

aku berharap..
agar kita sumaaa..
sayangi lah ibu bapa kita..
x kira la yg masi ada atau pun dah tiada..
doakan kesejahteraan parent kita arr..
coz..tanpa parent kita...sepa laaaa kita ni kan..

parent kita la yg berusaha tuk bagi kesenangan sama kita..
so..respect la diorang..
sayangi lah diorang..
jgn di kasi lebih kasih sayang tu tuk boyfren or girlfren kamu jak..
hehee.....

bah...

arap2 kita suma ni jadi lah anak yg soleh dan solehah...

aminnnnnnnnnnnnn...



^__^

No comments: