The SlayEr

The SlayEr

Sunday, February 20, 2011

Nothing Special....juz me fooling around...











Hyeeee..
1st of all...
aku maw gtaw yg...
aku..
sebeenarnyaaa..



BORING!!!!!!!..
hahahaha..

Yup...
boring yg teramat la boring ni.
yesterday cuti pun cam x best..
rugi aku ambil cuti..

tapi xpa laaa..
last minit...
dapat gak berbakti dgn my beloved grandma..
bawa dia javan2 round2 kk..
kesian dia keboringan di rumah seja..
so aku bawa la dia jalan..


happy gak aku tgk dia kemarin..

mcam x mau blek rumah jak dia..
nasib smalam aku ada futsal lagi..
klu x...aku bawa dia jalan2 sampai tgh malam..

hehe...

ermmm..


time2 aku boring td...
aku try create song sendiri..
tapi mmg x bleh la..
coz otak aku serabut skrng...
mmg idea x maw kuar nie..
so aku lepak2 layan FB..
then aku dgn spontannya open YOUCAM aku..
then take a few picz..
mula2 tu try la kenen control2 macho..
tapi...anduuuuuuk bah...
si ezant control macho???..
hahaha...
mati la katak!!..
so...
even x macho puuunnn..
aku tatap berbangga jugak la...
sebab...TUHAN kasi pinjam aku muka ku ni..
so...di atas ni la muka aku yg x seberapa ni..
kamu layan seja la arr...



apa2 pun...

janji ROCKZZZ!!!!!!!!...HEHE.




No comments: