The SlayEr

The SlayEr

Sunday, February 13, 2011

Rockers??...tapi dlm hati still ada kehalusan kasih sayang....

juz now...aku ada terbaca 1 ceta dlm internet..
tajuk diaaa....
"LUAHKAN SEBELUM TERLAMBAT'
......
sedih tu x la juga..
tapi...
bila aku hayati ceta tu..
cam aku tergerak hati tuk meluah sama someone..
ntah laa..
x penah gak aku dpt feeling cmni...
slalunya aku guna konsep "KALAU ADA,ADA LAH..KALAU TEDA,TEDA LA"
tapi...arini....mcm....
akubetul2 mau meluah ngan dia..
aku xpasti la if aku dpt luahkan feeling aku ni..
tapi hati aku mmg betul2 mau luahkan sama dia yg aku betul2 sayang dia..


hmm.....
mungkin aku perlu sikit masa lagi..
kan....
aku cuma x mau terburu-buru...
tkut nnt xseperti yg aku harapkan..
mungkin belum sampai masanya kan...
bagi dia serasi dulu dgn diri aku..
an gitu jugak aku...
coz...bagi aku ni jak peluang yg aku ada..
aku sdh set...ni la peluang yg paling last aku bagi tuk diri aku...
x akan ada yg lain lagi pasni..



hmmm....
rupanya...
rock2 aku ni....
pandai gak aku benda jiwang2 ni..
rusak tul laa...adehh...
=.="..


No comments: