The SlayEr

The SlayEr

Friday, February 11, 2011

X dapat tidur............

Hmm.....
can't sleep..
why??
coz...
ermm....
anu.....


PENAT!!!...
hehe...tlalu penat smpai x selera mau tidur...
hihhi...
td men futsal bah..
power suma aku all-in td..
apa tidak trus flat abis..
pas mandi td trus fb jap...then sampai skrng x ngantuk..
hehehe..


erm...
apa gi mok taip ar??..
erm...


xla kali ni...hehe..
saja jak ni..
skadar meng'exercise 'kan jari jemari jak ni..ekekee

hmmm...
ada plk benda yg bikin aku down..

hehe..

erm...x juak bah berat sngat..
juz melibatkan feeling jak..

alaaa...
yg aku gtaw kamu tu bah..
yg aku jatuh tangga..
eh...silap...
jatuh cinta bah...adehhh
hihi..
yaaa..yg itu tuu..aku jatuh cinta kunuk sama ni sturang girl.

aku rasa mmg dia x feeling ma aku laa..
ntah la.
mungkin still terlalu awal kali kan..
tapi..
ntah laa...
susah gak mau ckp..
everyday ingat dia..tpi x juak aku usaha brabis..
xtaw napa..
takut dia meluat plk nnt sama aku..
x juak best kan..
tapi if x usaha..xtaw plak kan apa yg jadi..
adoinaaa.
pening..!!
hahaa...

tapi...
mcm aku kuat rasa yg dia juz layan aku pun sebab mau jaga ati aku kali tu..
yala kaaann..member kaaan..
aku jak ni yg prasan lebih2..
haha..
ntah laaa...
susah mau cakap...

xpa laaa..
aku meluah seja dlm ni blog la kan...
biar la dia...
mungkin blum sampai masa kali kan.
try jak la usaha..
if x dpt puuunn..anggap jak la dia berhak dpt yg lebih baik..
kan.kan.kannn..
hehe..

xpa bah...
if dia hapy..
aku lagi hapy..
xkesah la dia hapy dgn orang len..
aku ni lain...
klu orang yg aku syg tu mmg aku x kesah tu dia hapy even dgn orang len..
hehe...
mejik kan..


bah..
mau try2 tidur laini..
mau mimpi dia ni mlm..
dlm mimpi tu aku mau bawa dia date p pantai..
sambil ceta2...kekekeke

bah..nitez all...
Assalamualaikum..


(^__^)


No comments: